Eesti parimat telekommunikatsioonisektori klienditeenindust pakub Tele2

Eesti parimat telekommunikatsioonisektori klienditeenindust pakub Tele2

Ettevõte TNS kaardistab erinevate sektorite teenindust juba 11. aastat, telekomisektori lõikes viiakse uuringut läbi teist aastat. Uuringu käigus hinnati novembrikuus teenindajate teenindus- ja müügioskusi 135 kontakti käigus kolmes teeninduskanalis ning parimat klienditeenindust Eesti telekommunikatsioonisketoris pakub uuringu kohaselt Tele2.

Võrdlusuuringus hinnati Tele2, Eesti Telekomi, Elisa, Starmani, Viasati ja STV klienditeenindust ja müügioskusi 4-palli skaalal ning selle tulemusena saavutas Tele2 teeninduskvaliteet rekordilise 3.9-punktise koondhinde.

Emori uuringueksperdi Kaidi Kandla sõnul on Tele2 aastaga ainsana oma teeninduse taset parandanud ning ettevõtte töötajate teenindus- ja müügioskused on hetkel ühtlaselt parimad nii esindustes, telefonis kui meili teel suheldes. Tele2-le järgnevad teeninduse tasemelt Eesti Telekom (EMT ja Elion), Starman ja Viasat.

Tele2 klienditeenindusdirektori sõnul on teeninduskvaliteet Tele2 jaoks sama oluline kui teenuse tehniline kvaliteet ning oma teenindajate müügi- ja teenindusoskuste parandamiseks on nii esindustes, klientide kõnedele kui e-kirjadele vastamisel aastaga palju paremuse suunas liigutud.

Tele2 klienditeenindustase on igal aastal olnud üks Eesti kõrgemaid, mullu saavutas Tele2 teeninduse koondhindeks 3.8 punkti.