Rahvusvahelisel Seed Forumil tutvustasid äriideid Eesti, Moldova, Gruusia ja Ukraina idufirmad

Rahvusvahelisel Seed Forumil tutvustasid äriideid Eesti, Moldova, Gruusia ja Ukraina idufirmad

Eile toimus Tallinnas rahvusvaheline idufirmade üritus Seed Forum. Seed Forumi Eesti esindaja Rando Pärna sõnul on osalejate arv rekordeid purustav. “Mitte ühelgi korral viimase 11 aasta jooksul ei ole Seed Forumi koolitusseminaril osalenud nii palju projekte, kui sellel korral – 16 kohal ja veel järgmiseks korraks järjekorras. Ajalugu näitab, et selline aktiivsus näitab teatavat tsüklit majanduses – ettevõtlikud inimesed otsivad viise, kuidas oma ajaline ressurss panna paremini raha teemina. Investoritele on see hea uudis – võrdlemisi madal sisenemise lävend headesse projektidesse.”

Eesti start-up SprayPrinter lubab turule tuua juhtmevaba seadme, mis suudab ükskõik millise pildi või foto läbi nutitelefoni otse seinale printida. Indoor.Ninja soovib asendada ärihoone administraatorid nutika ja läbimõeldud rakendusega. PRAP tahab oma veebirakendusega teha muusikaürituste korraldajate elu lihtsamaks ja organiseeritumaks. Avizu Technologies OÜ lahendus võimaldab mobiilselt jälgida kogu tootmist ning saada reaalajas infot ja teateid. eResNetwork tutvustas ideed läbipaistvast ja turvalisest sotsiaalvõrgustiku platvormist.

Välismaa ettevõtetest tutvustas Gruusia start-up Teddyboot beebimonitori, millest lapse kasvades saab hoopis hariv mänguasi. Ukraina start-up Swiftify lubab programmeerijatel kokku hoida tuhandeid tunde, konverteerides koodi Swift programmeerimiskeelde vaid ühe klikiga. Moldova start-up FITSKO tahab turule tuua lahenduse, mis läbi mänguliste lahenduste võitleb laste ülekaalulisuse vastu.

Investorkonverentsi toetaja Swedbanki ettevõtete panganduse juhi Heiki Raadiku sõnul on panga jaoks väga oluline teha koostööd iduettevõtetega. “Mitmekesine ettevõtlusmaastik nii ettevõtete suuruse kui ka tegevusvaldkondade lõikes määrab paljuski Eesti majandusedu.“ Raadik lisas: „Lisaks finantsteenustele saame kiirelt kasvavatele ettevõtetele toeks olla ka mitmesuguse ülevaatliku majandusinfo ja kontaktiloomise üritustega.“